Wednesday, June 27, 2012

Afro!



Assalammualaikum .
Saya harap ia tak mengejutkan sesiapa .

This morning .

Lepas solat .

Saya terfikir saya nak berambut afro . Sejak bila pulak ?http://www.emocutez.com
Sejak saya bangun dari tidur tadi , saya duduk depan cermin dan saya ''memuji kecantikan yang luar biasa'' di raut wajah saya yang ''comel'' ini .
Perghh ... PERASAN! PERASAN! Tak malu betul !

Selepas itu , boleh pulak tengah solat ni terfikir pasal rambut afro .Nampak sangat tak khusyuk masa solat .   Ish , tak patut betul . Cepat-cepatlah insaf .

Mesti best kan , rambut kerinting kembang bulat tu http://www.emocutez.com he he he . Lepas solat , doa zikir semua . Saya duduk di sofa sambil memejamkan mata dengan erat . Kononnya nak sambung tidurlah katakan . Tapi , afro dream  ni masih terbayang di kepala . Agak-agak , saya akan pergi saloon tukar hair style tak ???

Jeng...Jeng...Jeng...

Ko jangan buat naya . Dahler , rambut sekarang ni dah pelik semacam . Ish ish ish ... . Time basah , lurus murus . Time siang , ikal mayang semacam. ish...ish ...ish ...macam parah jer . Rambut bermasalah ni .http://www.emocutez.com wuwuwu'' ...
Tapi , time malam , bersinar semacam .. eh eh ...iye iyelah tu .Bersinar kunun!

Pelikkan ? tetibe ...

Bukan apa , saya tengok orang yang berambut afro ni sangat unik dan perwatakkan mereka agak berlainan dan luar biasa daripada kebanyakkan  . Bukan nak kata pelik , cuma berlainan . Macam rambut afro tu telah menguasai orang tu . Fuyoo ... pandai mereka cipta cerita . Tetibe , rasa nak buat movie tentang kuasa rambut afro . Amacam , okay tak ?

Jawapannya adalah http://www.emocutez.com........

Okay , saya nak termenung panjang lagi selepas ni . Tentang rambut afro . Yeah , mungkin saya akan buat satu dokumentari tentang rambut afro . hoh!http://www.emocutez.com


Akhir kata , jika saya diberi kesempatan untuk berabut afro . Mungkin , saya secantik dia ?? ho ho ho

                                   Dan , wanita ini mendapat World's Largest Afro . Oh yeah !!!

pst : Sila baca entri ini dengan mood yang gurauan bukan serius ya . Terima kasih .
Assalam.

No comments: