Wednesday, February 23, 2011

BUNTU!!! TOLONGLAH BANTU SAYA !!!

Assalammualiakum semua ...
Guten Morgen ....

Pagi-pagi begini ...
selepas mengemas rumah ...
tak tahu pula nak buat apa ...

Nak mengarang , tak ada idea lah ...
mana inspirasi saya pergi ini  ???
Untuk novel Cronicle C.HA.M. Jilid 1 ....
dah selesai ....
sekarang tunggu mesin scan untuk scan komiknya pula ...

owh , sesiapa boleh bantu saya nak taip or untuk entri ???
Buntu lar ...
http://www.emocutez.com

tetiba saya rasa nak buat jahat ..hehehehe....
saya nak pergi kacau blog orang lah ...
hehehe

letak bom ke , rompak ke , porak perandakan ke , runtuhkan , ...
http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com


*


*


*
muehehehehehe....

http://www.emocutez.com

blogger semua , cepat pasang security ....
penjenayah dah datang ...
muahahahaha...
jaga-jaga ...
im coming everyone !!!!!!

http://www.emocutez.com

hahahahahahahaha....

http://www.emocutez.com



p/s : Perhatian ! Pemilik blogger  ini perlu diberkas segera ... hahaha

9 comments:

adan said...

hahaha... pengganas sudah mari... chomel ar tengok katun2 tu.. gelak..!

Nulia said...

adan: ngeee..^_^ suka ?
kalau nak juga boley dapatkan di www.emocutez.com ..ada banyak pilihan ^_^

hahaha..itulah , jaga2...hehehe

Mia Liana said...

uikkkk! hehhehe...dahsyat2...

Nulia said...

mia : hahaha....memang pun ...

Nulia said...

mia : hahaha....memang pun ...

JD Jen said...

Dia dah buat dahhhhhhh! xP

Nulia said...

JD : hahahahaha...buat ape ??
hehe

nub said...

nulia,kasi pukoii jaa! hahaha

Nulia said...

nub:hahaha...pukoilah ... hehe XD