Sunday, February 13, 2011

Hari Petang

Assalamualaikum ...

Petang yang indah ...
Saya dan beskel mula bergerak mengelilingi dunia ...
Pukul 6 petang tadi , saya mengayuh ke rumah mak mentua ...
muahahahaha....

Guraw sahaja ...
hehe....
Saya pergi ke rumah mak ngah ...
Sepupu ku selalu gathering kat sane ...
Memang best bangat ...

Sampai jer sana ...
Mulalah , kelab beskel saya iaitu ..

'' Kuarge Gerek ''

hahaha....
okay tak , nama kelab kami ...
^_^


Ni haa , Kuarge Gerek ... hahaha ...
Sebenarnya ramai lagi , yang lain tak balik dari asrama minggu ni ...
hurm ...
Mari saya perkenalkan mulakan dengan lelaki yang belakang sekali iaitu Hapiz ...
Tengah itu kembar aku , Aisyah ...
Depan sekali Farhan ...

Walaupun sikit jer ...
Tapi , tak pe .. mereka si kecil ini ada menemani ...
petang-petang gini , apa lagi kami rempit lah ....
hahaha...
Guraw jer , kami ronda-ronda sekitar rumah dan keliling kampung ...
hahaha ...


Fatihah , Aisyah dan Hapiz ...
Ahli Kuarge Gerek ...
hahaha ...
Ada jer kamera , semua posing comey ...
tapi , memang comey ..
hehehek ...
Di jalan depan rumah ku ....



Ujian keselamatan ...
hahaha ...
Aisyah , itu beskel kak zirahlah ...
huhuhuhu....


Tahulah , beskel tak cukup ...
tapi , boley ke bawak kedua-dua kanak-kanak bawah umur ni ???
hehek...


Teddy  Time ...
hahaha ...
Aisyah curik teddy saper tue...
ni sah hak milik Uzma ..
habislah kak dayah cari teddy anaknya ..
hahahak ....


Aisyah dan Uzma ....
mana baju anak ko , kak dayah ...
tak kepanasan ke ??
tak kesejukkan ke ??
:d

Awni dan Nana bersama teddy masing-masing ...
nak bergambar jugak .... 
^_^ 

 

hahahaha .....
Tolonglah , selamatkan kanak-kanak ribena ni ....
hahaha..
cubaan amek gamber sendiri ...
muahahaha...


Tolonglah selamatkan kanak-kanak ribena ni ...
hehe...
kempunan kek batik...
^_^

Peace together ...
hey , Aisyah bawak bersabar ....
hahaha...

 

Jeng_Jeng_Jeng ....
Ni hah , rumah baruku akan siap Jun ini ....
Insya-Allah ...
Banyak kerja nak buat lagi .....

Heheheh ... petang ni is lovely evening ....


4 comments:

nub said...

mang gerek seyyh geng gerek(basikal).. hehehe

Nulia said...

hahaha.... ya..ya ..ya..

::FAIZ FARISH:: said...

mesti rumah tu cantik nanti bila siap

Nulia said...

Faiz: hahaha...tengoklah nanti...raye mai umah ek..hehehe..

( tgh promo rmh bawu ) haha